دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
افروغ

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح آموزش رایگان هنر برای همه با هدف تحقق شعار تحول و عدالت محوری در راستای ایجاد عدالت فرهنگی و فراهم شدن امکان دسترسی همگان به امکانات فرهنگی و هنری به ویژه در مناطق محروم اجرا می شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز یکشنبه هجدهم شهریور با حضور در محل مدرسه طوبی شهر چغادک از کارگاه دوخت های سنتی از سری برنامه های گام دوم طرح ملی آموزش هنر برای همه بازدید و از نزدیک در جریان آموزش و فعالیت کارآموزان این کارگاه قرار گرفت.

افروغ در این بازدید گفـت: طرح آموزش رایگان هنر برای همه با هدف تحقق شعار تحول و عدالت محوری در راستای ایجاد عدالت فرهنگی و فراهم شدن امکان دسترسی همگان به امکانات فرهنگی و هنری با هدف توسعه کسب و کارهای این حوزه و کشف استعدادهای هنری به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اجرا می شود.

وی با تاکید بر رایگان بودن این طرح افزود: این کلاسها در حوزه طراحی مد و لباس(کارگاه دوخت های سنتی) در بخش مرکزی شهرستان بوشهر ، شهر چغادک با تدریس آفتاب قنبری برگزار شد.

در حاشیه این بازدید قنبری با تشریح نوع آموزش ها در این کارگاه گفت: تلاش می کنیم تولید برخی لباس های محلی و مورد استفاده در برخی مناطق مانند سیستان و بلوچستان، شهرستان جم و دشتستان را در این کارگاه آموزش دهیم.

این طرح در راستای توسعه عدالت آموزشی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی از حوزه طرح بزرگ ملی، آموزش و هنر برای همه توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو سال گذشته آغاز به‌کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha